Nabídka zboží je uvedena na stránkách internetového obchodu v sekci e-shop.
Po kliknutí na zboží uvedeném v nabídce e-shopu se zobrazí jeho popis, přesná cena včetně DPH a zpravidla též jeho fotografie; kupující má možnost zaslat dotaz týkající se konkrétního zboží.
V případě zájmu o nabízené zboží je kupující prostřednictvím kliknutí uloží do virtuálního nákupního košíku.
Před odesláním objednávky se kupujícímu zobrazí vždy všechno zboží uložené v nákupním košíku, cena tohoto zboží v Kč, množství jednotlivých položek (kusů), součet ceny všeho zboží uloženého v nákupním košíku a náklady na dopravu objednávaného zboží; ceny jsou uvedeny včetně DPH.
K ceně je připočteno poštovné v celkové výši 100 Kč.
Při objednávce nad 2.000.- Kč je dopravné zdarma.
Odesláním objednávky kliknutím na tlačítko "koupit" se považuje za návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy.
Kupující odesláním objednávky stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že kupujícím jsou v objednávce zadány neúplné údaje nebo údaje neodpovídající skutečnosti, dále v případě, že objednané zboží se již nevyrábí a dále bez udání důvodu.
Po odeslání vaší objednávky
Po odeslání objednávky vám zašleme e-mail s rekapitulací objednávky. Nejpozději do druhého pracovního dne vás budeme informovat e-mailem o stavu objednávky.
Zboží, které je skladem, Vám doručíme nejpozději do 3 pracovních dnů. Pokud si přejete vyzvednout zboží osobně na pobočce v Brně, Cejl 72 v době 8-14,30h, pošleme vám email s informací, že zboží je pro vás připraveno k odebrání.
Pokud si objednáte zboží, které nemáme skladem, zašleme vám e-mail s informací přibližného data dodání, zpravidla je takové zboží dodáno do týdne. Nesouhlasí-li kupující s náhradním termínem dodání, sdělí tuto skutečnost provozovateli a kupující má v takovém případě právo stornovat svou objednávku (odstoupit od kupní smlouvy).
Před odesláním zboží vám zašleme další e-mail s informací, že zboží předáváme přepravní službě Česká Pošta.
Česká Pošta vám doručí balík na vaši adresu v čase svého pravidelného rozvozu. Při doručení, prosím, ihned pečlivě zkontrolujte neporušenost balíku a následně dodané zboží. Záruční doba začíná běžet vašim převzetím zásilky. Pokud zjistíte jakoukoli závadu na obalu balíku, je potřeba ihned sepsat zápis o škodě přímo s přepravcem.
Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nese dopravce. Kupující je povinen o poškození neprodleně informovat prodávajícího.
Při dodávce zboží na dobírku platí kupující za zboží v hotovosti v okamžiku převzetí zboží.
Při osobním odběru objednávky platí kupující za zboží v hotovosti na prodejně.
Potvrzení objednávky provozovatelem je přijetím návrhu kupujícího na uzavření kupní smlouvy, která je uzavřena okamžikem, kdy je kupujícímu doručeno potvrzení objednávky na jím zaslanou emailovou adresu.
Zboží bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce, proto je třeba řádného vyplnění veškerých povinných údajů, včetně telefonu v objednávce.
Storno objednávky
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu do 24hodin od odeslání objednávky.
Odstoupení od smlouvy
V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího platí pouze v případě doručení zboží na dobírku a nevztahuje se na osobní převzetí zboží v místě prodávajícího.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme o Vás dodržení níže uvedených podmínek.
Zašlete nám zboží s písemnou zprávou obsahující informaci o odstoupení od smlouvy.
Pojistěte ho na odpovídající částku pro případ ztracení při přepravě.
Pro kladné vyřízení Vašeho odstoupení od smlouvy musí být dodrženo následující:
musí být v nepoškozeném originálním obalu
musí být kompletní včetně etiket a dalších doplňků
musí být nepoškozené
nesmí být použité
musí být přiložen originální doklad o koupi
Zboží posílejte doporučeně (nikoliv na dobírku, nebylo by přijato).
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
Záruka a reklamace
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě.
Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.
Nevztahuje se na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Při praní a čištění prádla dodržujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě, zejména pokyn prát povlečení naruby.
Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.
Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my.
Výrobek přijímáme pouze v originálním obalu od výrobce.
Vždy je třeba připojit popis vady, kopii kupního dokladu a kontakt na Vás.
Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn.
Ochrana osobních údajů
Veškeré osobní údaje, které jsou nám svěřené, nebudou bez Vašeho souhlasu poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům.
Kdykoliv můžete požádat o jejich změnu či vymazání e-mailem.